perjantai 17. tammikuuta 2014

Hallituksen viestintävastaava 2014, Essi Eskelinen, esittäytyy


Vielä on monta uutta toimijaa esittelemättä, joten uutta peliin! Tämän vuoden hallituksen viestintävastaavana toimii Essi Eskelinen.

Hei kaikki ihanat opiskelijat! Minä olen Essi Eskelinen, tämän vuoden hallituksen viestintävastaava. Olen toisen vuoden viiittomakielentulkkiopiskelija Kauniaisten kampukselta, ja toimin viime vuoden HUMAKOn tapahtumavastaavana. Mukaan HUMAKOn toimintaan minut koukutti ihana opiskelijakulttuuri ja sen kulisseihin pääsyn houkutus. Haalarihimmailujen lisäksi olen kiinnostunut syvänmeren kummista kaloista ja dippivihanneksista kotisohvalla.

 Hain viime vuoden huhtikuisessa täydennyshaussa HUMAKOn hallitukseen. Haastattelun jälkeen en ollut oikein varma, mihin olin lupautunut tai olisiko minulla siihen valmiuksia. Tämän vuoden hallitushauissa tiedostin hakuni seuraukset jo hieman paremmin, sillä HUMAKOon pätee vanha lausahdus, tekemällä oppii. Olen oppinut kokoustamisen jaloa taitoa, tapahtuman järjestämisestä paljon, tutustunut opiskelijakuntakentän toimintaan ja toimijoihin. Tärkein oppini viime vuoden HUMAKO toiminnalta oli se, kuinka aktiivisella asenteella ja toimeliaisuudella voi todella vaikuttaa itselleen tärkeisiin asioihin. Tarvitsemme vain työteliästä porukkaa, tarmoa, iloa ja yhteisöllisyyttä.

 Mielestäni HUMAKOlle on juuri nyt ja aina tärkeintä kuunnella kampuksilta tulevia viestejä, jokaisen opiskelijan ääntä. Viestintävastaavana haluan kehittää HUMAKOn ja opiskelijoiden välistä viestintää, jotta tekemästämme tärkeästä työstä tulisi näkyvämpi osa opiskelijan arkipäivää.

 Olen erittäin innoissani tulevasta hallitusvuodesta. Tohina on jo alkanut, mutta kunhan kevät kunnolla pyörähtää käyntiin, on luvassa paljon antoisia opiskelijakuntatoimia. Uskon, että viestintävastaavan rooli pukee minua tapahtumavastaavaa paremmin, ja odotan vuoden 2014 tarjoamia haasteita. Odotan työläitä viikkoja ja puurtamista, mutta etenkin kaikkia niitä uusia ihmisiä, tapahtumia ja onnistumisen iloa!

Terkuin,
Essi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti