keskiviikko 29. tammikuuta 2014

Hallituksen liikuntavastaava 2014, Tomi Sirviö, esittäytyy

Hallitusesittelyitä on vielä muutama jäljellä. Ketäs toimijoita vielä tapaamme? Tänään on hallituksen liikuntavastaavan, Tomi Sirviön vuoro esittäytyä.


Hei olen Tomi Sirviö, HUMAKOn hallituksen Mr. Liikuntavastaava vuonna 2014. Opiskelen toista vuotta yhteisöpedagogiksi Joensuun kampuksella. Ikää minulle on kertynyt karvan verran alle 30 vuotta ja olen kotoisin kolmen jiin Kajjjaanista. Aikaisemmalta koulutukseltani olen nuoriso- ja vapaa-ajanohjaaja.

Vapaa-ajallani tykkään mennä ja vipeltää paikasta toiseen, vähänkin jos pitää istua pidempään paikoillaan niin jo alkaa jalka vipattaa. Liikunta on myös kivaa, vaikka päällepäin sitä ei heti aina uskoisikaan. Hallituksen ainoa miehenä minulle on varmaan luvassa menoa ja meininkiä noitten daamien kanssa.

Alunperin hain edustastajistoon ja sinne pääsinkin huimalla äänivyöryllä (kiitos äänestäjille). Koska olen kuitenkin tekevämpää sorttia alkoi hallitus homma kiinnostaa enemmän ja yhtenä heikkona hetkenä se hakemus sitten hallitukseenkin tuli rustattua. Hallitustyöskentelyyn lähden samoilla teemoilla kuin edustajistoonkin eli pitämään lakkautettavien kampusten opiskelijoiden puolia. Lisäksi haluan olla kehittämässä liikuntatutor toimintaa ja opiskelijoiden liikuntamahdollisuuksia Humakissa.

HUMAKOn toiminnassa tällä hetkellä on tärkeää saada kaikkien opiskelijoiden ääni kuuluviin, oli hän sitten lakkautettavalta kampukselta tai ei.Odotan itse tätä vuotta innolla, ilolla ja kauhulla. Uusia asioita ja ihmisiä tuppaa ovista ja ikkunoista ainakin näin alkuun enemmän kuin kerkiää muistamaan. Varsinkin itsellä, jolla ei ole mitään kokemusta vastaavista hommista, on alku tuntunut hieman tahmealta, mutta tekemällähän sitä oppii kaikki ainakin sanovat.

Liikunnallisin terveisin Mr. Liikuntavastaava Tomi Sirviö

p.s muistakaa istuminen tappaa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti