torstai 11. joulukuuta 2014

Varapuheenjohtaja 2015: Theo Tyrväinen

Olen Theo Tyrväinen, vuonna 1993 syntynyt suomenruotsalainen. Opiskelen Humakissa Nurmijärven kampuksella yhteisöpedagogiksi ensimmäistä vuotta. Puhun paljon, mutta teen myös paljon. Toimin hallituksen varapuheenjohtajana sekä yksikkökummivastaavana.

AMK-hakulomakkeessani oli kaksi Humakin linjaa - kulttuurituottaja ja yhteisöpedagogi. Olin tehnyt molempien alojen töitä, joten molempien alojen haku tuntui luontevalta. Kutu-puolelta jäin kolme pistettä vajaaksi, mutta YP-puolelle pääsin selvin marginaalein - eikä kyllä yhtään kaduta.

HUMAKO oli jotenkin minulle looginen askel. Olen koko peruskoulu- ja lukioaikani ollut mukana erinäisissä opiskelijakunnissa ja myös suomenruotsalaisten opiskelijajärjestö FSS:ssä. Tämän lisäksi olen erinäisissä luottamustehtävissä toiminut. Vaikuttaminen on erittäin tärkeää - varsinkin nuorten toiminnassa. Minulla on vahva halu saada nuoret mukaan ja pysymään vaikutusprosessin kaikilla tasoilla.

Koen hallituksen erittäin etäiseksi ja toivon, että tätä “kuilua” voidaan pienentää. On tärkeää, että opiskelijat kokevat HUMAKOn heidän omakseen. Olemmehan me kaikki samaa pientä/suurta perhettä. Toivon, että kummitoiminta tulee myös kunnolla näkymään toiminnassamme ja kaikissa yksiköissämme. Tartuthan kummisi hihaan kun hän ilmestyy koulullesi. Voit vaikkapa kertoa vain mitä kuuluu jos ei muuta ole kerrottavaa.

Oma tervehdykseni opiskelijoille seuraavanlainen: Me mielellään kuuntelemme juuri sinua, koska sinä olet se, jonka takia me teemme työtämme. Voimme paljon keksiä asioita joita tehdä, mutta onko se se mitä SINÄ haluat?

Odotan erittäin paljon tulevaa vuotta yhdessä teidän kanssanne,

Theo Tyrväinen
Hallituksen varapuheenjohtaja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti