maanantai 29. joulukuuta 2014

Liikunta & sopovastaava 2015: Esa Huhtakallio


Olen Esa Huhtakallio Nurmijärven kampukselta. Opiskelen 210 opintopisteen laajuista Kansalaistoiminnan ja Nuorisotyön koulutusohjelmaa. Kiinnostuin yhteisöpedagogin alasta, koska olen aina ollut kiinnostunut nuorisotyöstä, ja ollut mukana lähes kaikessa pienen paikkakuntani mahdollisessa toiminnassa 4H:sta nuorisovaltuustoon. Siksi yhteisöpedagogilinja oli minulle melko helppo valinta. Humak tarjosi tälle alalle AMK tasoisen korkeakoululinjan ja siksi kiinnostuin Humakista.

HUMAKO on se opiskelijoiden opiskelijakunta, joka ajaa minun ja kaikkien Humanistisen ammattikorkeakoulun opiskelijoiden etuja. Hain HUMAKOn aktiivitoimintaan mukaan, koska olen aina ollut kiinnostunut asioihin vaikuttamisesta. Halusin myös omalta osalta tehdä parhaani, että kaikilla kouluni opiskelijoilla olisi mahdollisimman mukava opiskeluaika. Olen vuoden 2015 liikunta- ja sosiaalipoliittinenvastaava. Toivoisin että pystyisin jättämään HUMAKOn toimintaan kasan mielenkiintoisia ideoita ja kehitysajatuksia. Toivoisin myös että energisyyteni näkyisi siinä mitä teen HUMAKOssa. Toivon myös että HUMAKO avautuu opiskelijan silmissä positiivisena ja yrittelijäänä opiskelijakuntana, joka pyrkii auttamaan opiskelijaa tämän valitsemalla tiellä.

Tervehdykset teille kaikille ihanille humanisteille ympäri Suomea! Toivotan teille erittäin hyvää, rauhallista ja lämmintä joulun ja uudenvuoden aikaa, jonka toivon kaikkien viettävän parhaaksi näkemällään tavalla. Toivottavasti törmäillään sitten tulevan vuoden toiminnassa!

Liikunnallisin terveisin,

Esa Huhtakallio
hallituksen liikunta- ja sopovastaava

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti