perjantai 4. toukokuuta 2018

Haussa tiimikaveri mukaan mahtavaan joukkoomme!

HUMAKOn hallitukseen on nyt hallitusrekry auki ja se jatkuu 13.5. klo 23:59 asti! Hallituksessa paikkoja olisi auki palvelu- ja edunvalvontatiimeihin. Jos olet siis kiinnostunut opiskelijoiden hyvinvoinnista, tai palautteesta edunvalvontatiimi kutsuu sinut luokseen ja palvelutimissä pääset suunnittelemaan palveluita sekä viestintää loppuvuodelle HUMAKOssa. Tässä blogissa tämän vuoden hallituslaiset avaavat omia syitä miksi hakivat hallitukseen. Tule mukaan meidän joukkoomme jatkamaan tätä tarinaa!

“Lähdin hallitukseen, koska olin kiinnostunut kehittämään HUMAKOn viestintästrategiaa ja kaipasin opiskelun rinnalle käytännön kokemusta järjestömaailmasta. Sain mitä tilasin. Olen super iloinen, että lähdin mukaan toimintaan, koska olen saanut valtavasti enemmän itsevarmuutta tekemiseeni ja päässyt ineen opiskelijakuntatoimintaan. Koen olevani osa yhteisöä, jossa tuetaan toisia ja kannustetaan kasvamaan. Voin kertoa, että oma ura-suuntani on kirkastunut työskentelyn myötä ja olen löytänyt omia vahvuuksiani työntekijänä. Lisäksi olen jo opinnollistanut 15op keväällä. Tästä on hyvä jatkaa hallitusvuotta.“ -Kirsikka Sorvoja, palvelutiimi

“Mie lähin hallitukseen siksi, koska mun haaveena on työskennellä jonain päivänä toiminnanjohtajana. Mul on ollut hyviä kokemuksia erilaisista projekteista ja hallituksessa toimimisesta jo ennen nykyistä pestiä. Kun sokerina pullan päällä, oli mahdollisuus opinnollistaa hallitus- ja tiimitoimintaa. Minulle oli aika selvää että lähden mukaan tekemään opiskelijoiden maailmasta parempaa paikkaa. Mun mielestä hallituksessa pärjää kuka vaan, joka on siitä kiinnostunut. Kaikki toimijat saavat perehdytyksen, joten aikaisempi osaaminen ei ole välttämättömyys. Meidän jengiin on kaikki tervetulleita.” -Joose Mäensyrjä, hallituksen puheenjohtaja, edunvalvontatiimi

“Aloitin opinnot Humakissa viime syksynä, jolloin HUMAKO-kiertueella sain ensimmäisen maistiaisen hallituksen toiminnasta. Olin aikaisemmin ollut järjestötoiminnassa mukana ja hallituksen työskentely kuulosti tutulta. Päätös siitä että haen mukaan, tuli kuitenkin syksyn jaostokoulutuksessa, jolloin huomasin hallituksen olevan oikee paikka miulle. Työskentely hallituksessa on antanut miulle jo neljän ekan kuukauden aikana niin paljon, että toivoisin saada mukaan lisää hienoja ja motivoituneita tyyppejä, ketkä uskaltaa haastaa itsensä. Haasteiden lisäksi, hallitus tarjoaa jokaiselle upeita ja fiksuja tyyppejä ympärille, ketkä tukee hallituksen sisäisissä, sekä ulkoisissa asioissa. Vaikuttaja ja tiimipelaaja löytää paikkansa aina hallituksesta.” - Janna Sahlman, paikallistoimintatiimi

Välillä on hyvä ottaa vähän rennomminkin

“Hain hallitukseen ensimmäistä kertaa jo puolitoista vuotta sitten marraskuussa. Silloin pääsin mukaan palvelutiimiin palveluiden, viestinnän ja markkinoinnin maailmaan. Lähdin mukaan uusien kokemusten ja järjestömaailmasta oppimisen takia. Opinkin paljon ja kokemuksia vuoden aikana tulikin paljon enemmän kun osasinkaan odottaa. Opin paljon mm. viestinnästä, kirjoittamisesta, tapahtumien järjestämisestä, sekä yleisestä hallitustoiminnasta. Hain mukaan myös tämän vuoden hallitukseen, koska yksi vuosi ei riittänyt sammuttamaan vaikuttamisen liekkiä, vaan se vain suureni vuoden aikana. Opiskelijakuntatoiminnassa mukana ollessa pääsee oppimaan paljon ja hyödyntämään käytännön kokemusta myös opinnollistamalla. Nyt tiimini, joka on vaikuttamiseenkin erikoistunut edunvalvontatiimi kaipaa tekijää. Tulisitko mukaan tekemään hommia kanssani?” -Eena Kero, hallituksen varapuheenjohtaja, edunvalvontatiimi

“Viime syksynä olin mukana avustamassa tutorkoulutuksessa, josta sitten lähtikin idea: mitä jos mä olisinkin ensi vuonna hallituksessa jatkamassa näissä hommissa. Olin toiminut vuoden tutorvastaavana Jyväskylässä, joten paikallistoiminta on ollut siitä asti minulle se oma juttu. Olen iloinen, että otin itselleni taas yhden haasteen vastaan lähteä mukaan hallitukseen. Pääsen olemaan vielä enemmän mukana paikallistoiminnan asioissa, jotka ovat minulle tärkeitä. Suosittelen hallitusta kaikille, jotka jollain tapaa haluavat olla mukana vaikuttamassa asioihin ja suorittaen koulua hieman eri tavalla. Tämä on oiva tapa! Kaiken lisäksi kukaan ei joudu pärjäämään yksin, vaan koko hallitusvuoden rinnalla kulkee joukko mahtavia tyyppejä, keiden kanssa ollaan ja tehdään siistejä juttuja!” - Sini Leino, paikallistoimintatiimi

Oletko etsimämme tyyppi? Tule mukaan joukkoomme!

“Lähdin hallitukseen mukaan toiseksi vuodeksi sen takia, koska ajattelin että minulla on vielä annettavaa tälle yhteisölle. Helsinkiin muuttaminen oli myös yksi syy jonka vuoksi hain ja olen kyllä viihtynyt täällä. Opinnollistaminen on myös lähellä sydäntä ja hallituksessa on hyvä nähdä se, millä tavalla järjestömaailma käytännössä toimii. Minut kyllä järjestö- ja opiskelijakunta maailma on vienyt mukanaan. Veisikö se myös sinutkin?” -Mikko Koivisto, palvelutiimi

Lue lisää ja ohjeet hakemiseen TÄÄLTÄ.

Jos tulee mitä tahansa kysymyksiä, voit ottaa yhteyttä hallituksen puheenjohtajaan Joose Mäensyrjään, joose.maensyrja (a)humako.net, 045 122 5030

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti