keskiviikko 1. maaliskuuta 2017

Matkalla viestinnän osaajaksi – Viestintäharjoittelija Ainon terveiset

Moikka!

Olen Aino, ensimmäisen vuoden yhteisöpedagogiopiskelija Humakin Nurmijärven kampukselta ja toimin tämän kevään HUMAKOn viestintäharjoittelijana. Fuksi-syksy suhahti ohi hujauksessa, punaiset haalarit jalassa uutta oppien ja nyt olen innoissani kevään tuomista haasteista ja harjoittelusta HUMAKOssa.

Olin etsimässä 5 opintopisteen laajuiselle yhteisöviestinnän ja markkinoinnin kurssille harjoittelupaikkaa tälle keväälle. Humakprossa eteeni sattui viesti jossa mainittiin HUMAKOn hakevan viestinnän harjoittelijaa.
Puhuiko joku täydellisestä ajoituksesta, sillä tämä jos mikä oli sellainen!

Olen innoissani tästä harjoittelusta. Pääsen oppimaan kurssin tavoitteet käytännössä ja kehittämään itseäni ja osaamistani viestinnän saralla. Ehkä harjoittelun kuluessa kehityn myös blogikirjoittajana…hehe.
Viestintäharjoittelijana tehtäviini kuuluu HUMAKOn viestintäkanaviin tutustuminen sekä viestinnän suunnitteluun osallistuminen, tiedotteiden koostaminen, jota olenkin jo päässyt tekemään sekä sosiaalisen median suunnittelu ja toteutus.

Näin harjoittelun alussa olen jo päässyt olemaan mukana tutor- ja jaostovastaavien koulutuksessa sekä hallituksen suunnittelupäivillä. On ollut mukavaa päästä tutustumaan hallituksen jäseniin, sekä seuraamaan aitiopaikalta mitä kaikkea HUMAKOssa tapahtuu.

Harjoittelun tärkeimmät apuvälineet: Läppäri ja harjoittelupäiväkirja

Innolla odotan kevään ja harjoittelun tuomia haasteita sekä aurinkoa.

Mukavaa kevättä kaikille,

Aino

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti