torstai 2. huhtikuuta 2015

Tapaa Jenna Ojala, hallituksen tuorein tulokas!

Moikkis!

Olen Jenna Ojala, 22-vuotias espoolaistunut helsinkiläinen. Opiskelen ensimmäistä vuotta yhteisöpedagogiksi Nurmijärven kampuksella. Olen sosiaalinen, energinen sekä vähän hullu, mutta niin me humanistit taidetaan kaikki olla, enemmän tai vähemmän. Aktiivinen elämäntyyli pitää minut virkeänä ja tykkäänkin, että on monta rautaa tulessa.

Työ ihmisten parissa on kiinnostanut minua aina. Kiinnostus nuorisotyöhön sai alkunsa, kun päätin riparin jälkeen lähteä isoseksi. Se tie kantoi useamman vuoden ajan ja kiinnostus nuorten sekä lasten kanssa tehtävään työhön kasvoi sinä aikana entisestään. Tie alan koulutukseen ei kuitenkaan ollut suorin mahdollinen. Vei 3 vuotta tajuta, että Nurmijärvellä voisi opiskella juuri sitä, mitä haluaisin tehdä tulevaisuudessa työkseni. Arkeni on tällä hetkellä ravaamista välillä Helsinki - Nurmijärvi, mutta päivääkään en vaihtaisi pois.

Olen aina ollut aktiivinen ja sitä kautta päätynyt mukaan monenlaiseen toimintaan. Lukiossa olin mukana aktiivisessa opiskelijatoiminnassa sekä toimin tutorina, kuten myös nyt ammattikorkeassa. Eräänä kauniina perjantaina sain hallituksen tutorvastaavalta viestin, että olinko ajatellut hakea hallitukseen. En ollut ajatellut, mutta ei tarvinnut kauaa miettiä, kun olin jo rustaamassa hakemusta. Olin jonkin aikaa kaivannut uutta haastetta jo tutuksi tulleen koulun rinnalle, joten päätös oli siitäkin syystä hyvin yksinkertainen. Päätin hakea mukaan juuri jaostovastaavan paikan innoittamana. HUMAKOon hain myös halusta vaikuttaa siihen, että meidän opiskelijoilla olisi mitä mukavin, antoisin, sujuvin sekä ikimuistoisin opiskeluaika.

Tulevan vuoden aikana haluan kehittää paikallista jaostotoimintaa. Jaostotoiminta täytyisi saada myös kokonaan aloitettua muutamilla kampuksilla, joten työtä riittää. On informoitava opiskelijoita jaostoista ja niiden olemassa olosta paremmin, selkeämmin sekä innostavammin. Tämän vuoden aikana haluan luoda pohjaa jaostojen toiminnalle, jotta opiskelijoiden olisi tulevaisuudessa helpompi lähteä mukaan toimintaan.

Haluan toivottaa kaikille opiskelijoille tsemppiä loppukevään opintoihin. Vielä viimoset rutistukset, niin se on tää lukuvuos pulkassa! 

Halataan kun tavataan!

Jenna Ojala


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti