maanantai 4. marraskuuta 2013

Hei, mitä sinulle kuuluu?

Meitä HUMAKOn hallituksessa nimittäin oikeasti kiinnostaa tietää mitä Humakin opiskelijoille kuuluu. Paljon olemme mielestämme tänä vuonna tehneetkin sen eteen. Tästä ehkä suurin yksittäinen esimerkki on HUMAKO-kiertue, jonka syksyllä teimme. Kiertueen tarkoitus on tuoda HUMAKOn toiminta näkyväksi kaikille opiskelijoillemme mielenkiintoisesti ja osallistavasti. Toivottavasti osasit hyödyntää sen! Kehitimme kiertuetta edellisvuodesta paljon, mutta tietenkin sen kehittely jatkuu ensi vuonnakin. Ideoita otamme kaikilta opiskelijoiltamme mielellämme vastaan!

Minun hallituskauteni alkaa olla loppusuoralla. Voisin sanoa että vuoteen mahtuu paljon! Olen tänä vuonna ollut järjestämässä HUMAKOn omaa opiskelijoillemme suunnattua risteilyä, suunnitellut ja käynnistänyt Humakissa liikuntatutorointia sekä ollut toteuttamassa HUMAKO- kiertuetta. Paljon olen myös kokoustanut ja viestejä eri viestintävälineillä lähetellyt.

Uusia edustajia HUMAKOn hallitukseen haetaan parhaillaan. Ehkäpä juuri sinun kannattaa hakea? Miksikö? Hallituskausi on ollut mielestäni oikein antoisa ja palkitseva, vaikka välillä hyvinkin rankan tuntuinen. Joskus on tuntunut hyvin kiireiseltä ja sekavalta, kun minulle uusia asioita on pitänyt opetella ja tehdä nopealla aikataululla. Kuitenkin apua on saanut aina, kun sitä on pyytänyt. Olen tutustunut moniin ihmisiin ja joidenkin kanssa jopa ystävystynyt. <3 Olen oppinut tänä vuonna todella paljon jo ihan sellaisia yleishyödyllisiä asioita, kuin kokouskäytännöt ja atk-taidot. Niille on aina käyttöä. Kuitenkin suurimmaksi hyödyksi mitä koen saaneeni hallitustyöskentelystä, on käsitys vaikuttamisesta. Olen oppinut käytännössä sen, että kaikki voivat vaikuttaa jo yksilöinäkin, mutta oikealla tavalla ryhmäksi järjestäytyneenä saamme paljon enemmän aikaan.

HUMAKOn hallituksessa olo on sanoinkuvaamaton kokemus. Se on koettava jokaisen itse.

http://www.humako.net/201

Mari Sutinen, HUMAKOn hallituksen liikuntavastaava ja varapuheenjohtaja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti