maanantai 9. helmikuuta 2015

Mitä Hjördikselle kuuluu?


Onpas taas kivasti vuosi alkanut. Ihanaa kun on saatu luntakin maahan jopa täällä etelässä, pääsee pulkkamäkeen ja lumisotaa leikkimään! Olen tässä seuraillut uuden hallituksen toimia sivusta ja tullut tulokseen, että hyvin niillä näyttäisi hommat käyntiin lähteneen. Meillä on täällä toimistolla usein jopa kuusi ihmistä töissä lisäkseni, joten hulinaa ja huisketta on ollut jos jonkin verran. Se kyllä tekee minut hyvin iloiseksi!

Tämän vuoden alusta meillä on ollut myös jäsenkahvitus toimistolla, toivon kovasti että opiskelijat löytäisivät HUMAKOn toimiston ja tulisivat kanssani kahvittelemaan, tapaan mielestäni aivan liian harvoin meidän opiskelijoitamme! Joten nyt jos joskus satutte oleilemaan Valkealla Talolla vaikka lounaalla niin maanantaisin, keskiviikkoisin ja torstaisin tulkaa jälkiruokakahveille luokseni HUMAKOn toimistolle!

Minä olen jo tänä vuonna ehtinyt käymään hallituksen mukana Lähtölaukaus–risteilyllä ja olen osallistunut päivittäisiin tehtäviin läsnäolollani. Eilen kuulin toimistolla kun hallituksen jäsenet keskustelivat sukupuolestani. Kerroin pohdiskelijoille, etten kannata sukupuolirooleihin jaottelua, joten tämä asia jääköön vain minun tietoisuuteeni.

http://files.kotisivukone.com/humako.kotisivukone.com/kuvat/Haalarimerkit/hjordikset.jpgMinusta löytyi kuva muutaman vuoden takaa missä tanssin söpön vaaleanpunaisen hjördis-eläimen kanssa. En vaihtanut hänen kanssaan yhteystietoja, mutta nyt koitammekin löytää sen uuden haalarimerkin avulla! Toivonkin että kaikki opiskelijamme tilaisivat haalarimerkin, jospa vaikka sitä kautta löytäisin vaaleanpunaisen hjördis-eläimen rinnalleni! Voi kunpa minulla olisi hänen osoitteensa, niin lähettäisin tulevaa ystävänpäivää ajatellen hänelle kortin!


Teille, rakkaat opiskelijat, toivon jaksamista opintoihin ja käykää moikkaamassa minuakin toimistolla!

Terveisin,
Hjördis

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti