maanantai 5. tammikuuta 2015

Jaostovastaava 2015: Tiia Kinnunen

Olen Tiia Kinnunen 20-vuotias savolainen Kuopiosta. Minä opiskelen Kuopion Humakin yksikössä viittomakielentulkiksi ensimmäistä vuotta. HUMAKOon liityin jäseneksi jo heti koulun alettua ja kiinnostuin hakemaan HUMAKOn hallitukseen heti.

Minun kiinnostus viittomakieltä kohtaan syttyi jo, kun olin pieni. Sain lapsuusessa seurata tukiviittoma "tuokioita" ja niistä lähti kipinä nykyiseen alaani. Lukiossa meille tultiin Humakista esittelemään viittomakielen koulutusta ja silloin olin varma, mikä olisi ensimmäinen valintani.

Olen aikaisemmissa kouluissani toiminut tukioppilaana ja hallituksessa. Hain myös syksyllä tutor-toimintaan mukaan, koska tiesin jo etukäteen millaista toimintaa se on. Hallituksessa pääsee vaikuttamaan juuri oikeisiin asioihin ja minusta on tärkeää, että muut opiskelijat pääsevät vaikuttamaan päätettäviin epäkohtiin. Uskon, että tuleva vuosi tuo paljon murheen aiheita, mutta päällimmäiseksi siitä jää hyviä muistoja mieleen.

Minut nimitettiin tulevaksi vuodeksi jaostovastaavaksi. Haluan, että toimintani kuuntelee myös opiskelijoita, kuitenkin on kiva päästä toteuttamaan omia ideoitani.

Hallitusvuotta odottaen,
Tiia Kinnunen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti