keskiviikko 13. joulukuuta 2017

Hallituksen 2018 jäsenen esittely: Mikko Koivisto

Hei. Olen Mikko Koivisto ja opiskelen toista vuotta yhteisöpedagogiksi. Olen alunperin hakenut Jyväskylään opiskelemaan, mutta olen nytten vuoden alusta muuttamassa Helsinkiin. Olen jo vuoden toiminut HUMAKOn hallituksen jäsenenä edunvalvontatiimissä ja tulevana vuonna tiimini tulee olemaan palvelutiimi.

Haluan jatkaa hallitustoimintaa, koska minusta tuntuu siltä, että minulle on vielä paljon annettavaa tälle yhteisölle. Opiskelijakunta kenttänä on erittäin mielenkiintoinen ja se on antanut minulle jo nyt paljon hyvää. Pidän myös siitä, ettei kaikkia kursseja joudu tekemään lähiopetuksena. Ammattikorkeakoulukenttä elää muutenkin tietynlaista murroksenaikaa ja minä haluan olla siinä kehityksessä mukana.

Palvelut ja viestintä on sellainen asia, missä haluan kehittää itseäni. Lisäksi haluan myös antaa omia näkökulmia siihen. Erityisesti markkinointi kiinnostaa ja mitä itse pystyisin siihen tuomaan lisää. Tiimitoiminnan lisäksi, uskon omasta vuoden kokemuksestani olevan hyötyä erityisesti tärkeissä päätöksenteoissa, mitä tämä tuleva vuosi tulee varmasti sisältämään.

Toivon että pääsen taas tulevan vuoden aikana kehittämään itseäni. Ensimmäisen vuoden aikana olen jo oppinut niin huimasti, että on vaikea kuvitella, minkälainen olinkaan vuoden alussa. Pyrin tänäkin vuonna antamaan tälle toiminnalle kaiken sen ajan minkä se vaatii. Uskon, että kun saan itseäni kehitettyä, HUMAKO tulee myös kehittymään kanssani. One more year!

Mikko Koivisto
Hallituksen jäsen, palvelutiimi
Mikko.Koivisto@humako.net

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti