torstai 4. kesäkuuta 2015

Parasta just nyt - kesä ja keltaiset kaverit!

Kesäloma alkoi, mutta toimistolla ei hommat lopu! Olen ihmeissäni seurannut, miten täällä puurretaan, vaikka lukuvuoden opinnot ovat jo monelta päättyneet. Toisaalta, kuka nyt sadesäällä haluaisikaan lomailla! Hallituksellakin on huomenna edessä kesäevakko ja katseet käännetään siellä jo pitkälle kesään ja syksyn rientoihin. On se kumma, kun ei osata vaan nauttia hetkestä, vaan aina pitää olla jo kirmaamassa eteenpäin. Mitähän ne minun pääni menoksi keksivät?

Noh, vaikka lukuvuosi ja kevät nyt päättyikin, niin en voi kun hämmästellä, kuinka paljon täällä on ehtinyt tapahtua kaikenlaista! Aktiivit on painanut tukka putkella viikosta toiseen ja on oltu mukana vaikka ja missä. Jostain vaaleista on keväällä ainakin höpisty paljon, vaikka ei meillä Hjördis-eläimillä ole edes äänioikeutta.
Kasvoton Pahvi-Frank ei paljon pölötä.

Palautekorttien postitustalkoissa olen varmasti auttamassa ja lähettelen paljon haalarimerkkejä myös ahkerille palautteenantajille! Selkeästi olen ollut toimijoiden mielessä myös silloin, kun sellaisen pehmeän sohvan ja ihania värikkäitä tyynyjä ovat minulle tänne toimistolle hankkineet. Myös tuollaisia hauskoja keltaisia pahvi-kavereita olen saanut seurakseni, niiltä vaan tuppaa kasvot puuttumaan, niin keskustelu on ollut hiukan haastavaa.





Minulla on itselläni vielä kesäsuunnitelmat auki, mutta sen tiedän jo, että tulen kesällä varmasti ajattelemaan paljon teitä opiskelijoita. Tunnelmat on hieman hämmentävät, kun osa nyt valmistui ja lähtee uusille teille ja samaan aikaan täälläkin on näkynyt pääsykokeissa olleita kivan näköisiä tyyppejä, joista osasta sitten tulee niitä uusia humakkilaisia. Odotan innolla uusia kavereita, mutta olo on haikea, kun nyt joitain en tule näkemään enää yhtä paljon. Kun ei meitä Hjördis-eläimiäkään niin kovin montaa ole, niin minusta on aina hirveän mukavaa, kun joku opiskelija tulee minua moikkaamaan. :)

Meitsi mukana myös videoneuvotteluissa :)

Pidän kiinni kavereista - ja ne musta.
Olen tiedotteissa ja siellä sosiaalisessa mediassa jo saanut toivotella kaikille hyvää kesää, mutta haluan sen tehdä vielä täälläkin, ettei varmasti mene keneltäkään toivotukset ohi (se ei olisi kivaa, minä kun niin tykkään teistä kaikista tasapuolisesti!) Joten ihanaa, mahtavaa, tapahtumarikasta ja lämmintä kesää teille kaikille, toivottavasti nähdään taas syksyllä!

Aurinkoisin terkuin,

Hjördis



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti